Friday 29 May 2009

Thights? Done!

Bir diğer 'Catch Me' vakası ile karşı karşıyayız. Ancak bu kez; evreka!


Karakterlerin birbirlerinden etkilendiği ve filmin başından sonuna dek değiştiği hikayeleri seviyorum. Step Up bu dönüşümü keyifle işlemiş, dönüşümün gerekçelerini müzik ve dans içine serpiştirmiş bir film. İzlerken, bedeniyle böylesine haşır neşir olmak, bedenine böyle hükmedebilmek nasıl bir duygu acaba diye düşündüm. Benim sahip olduğumdan bile emin olmadığım kas tonularını öyle kıvrak hareketlerle kasıp gevşetiyor ki oyuncular, geri alıp tekrar tekrar izlemek istediğim pek çok sahne var.

Step Up için bir gençlik filmi demek yanlış olmaz sanırım. Olmadı, 'gençlerin ya da ruhu genç kalanların filmi' der, yaşı tutmayanlara da bir pencere açabiliriz. Aslında ritim duygusu olan, müzik ve beden uyumu fikrinin heyecan uyandırdığı herkes keyif alabilir bu filmden. Müzik ruhun gıdasıysa, dans kaymaklı kadayıfıdır diyelim, mevzuyu tatlıya bağlayalım.


Son bir sağlık notu; çene kemiklerini kasmak suretiyle dişleri birbirine kenetlemek gerginlik sinyaliymiş ve dans etmek gerginlik atmanın etkin yollarından biriymiş. Sağlıklı Yaşam köşesinin yalancısıyım.

8/10

4 comments:

  1. sevgili v.yakacığım, buradakilerin çoğu benim hiç duymadığım filmler. sorması ayıp siz nereden haber alıp izliyorsunuz? merak ettim... sevgiler...

    ReplyDelete
  2. pek sevgili kibrit kutusu'cuğum, bu mamisaphe var ya, kendisine kirli çıkı desem ahirette benden hak soramaz. sorsa, melekler sırtını sıvazlar 'doğru söze ne denir' derler.
    muhterem mamisaphe'ciğim pek bir alakadar sinema dünyası ile ve ne zaman ilgisini çeken bir film duysa, ne zaman bir aktörün/aktristin performansını beğense, başka filmlerini de kontrol eder, bir kenara not edermiş... izlediğimiz filmlerin çoğu onun önerisi. kendisi derler toplar, bana fragman gönderir ben de hazıra konar, 'listeye ekleyelim mamisaphem kıymetlim' derim, böylece sürer gider gelenek... :)

    ReplyDelete
  3. her eve, her gönle lazımdır, canımdır.
    :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails